S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

Děti Vysočiny o.s.
Dolní Rožínka 2
592 51
tel: +420 602750130
info(a)sikland.cz
Adresa tábora:
Westernové městečko Šiklův mlýn, Zvole nad Pernšt.

NOVINKY

arr3Letní tábory od Dětí VysočinyTábory v Šiklově mlýně  Kompletní informace najdete na domovské stránce ZDE    ...

ZBOŽÍ V AKCI


Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky  

EET

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line, v případě technického výpadku pak do 48 hodin.

 

Prodejní artikly:

 

 


 

Tábor

 

V e-shopu si zákazník může objednat tábor z nabídky. Tábory s konkrétní nabídkou termínu a ubikace se objednává s přímou platbou pomocí platební brány a volbou platby (bankovní převod, platba kartou).  Na uvedený email přijde zákazníkovi automatická odpověď, která není řádným potvrzením objednávky. Objednávka bude následně zkontrolována rezervačním manažerem a na uvedený email bude zasláno potvrzení rezervace s případnými upřesňujícími informacemi. Organizátor má 1 pracovní den na možnost úpravy objednávky, které vždy konzultuje se zákazníkem.

Úpravy objednávky se mohou výjimečně týkat termínu pobytu – zde dojde k dohodě změny termínu, nebo zrušení objednávky s plným vrácením uhrazené částky zákazníkovi. Doplnění a dofakturování služeb – pokud o ně má zákazník zájem, nebo jsou nedílnou součástí pobytu (například vstupné, parkovné), takové informace jsou vždy uvedeny v popisu produktu.

Organizátor, si vyhrazuje právo neuskutečnit objednávku, která nesplňuje požadavky nutné k objednávce tábora, případně jsou údaje v objednávce neúplné, nepřesné nebo rozporuplné. Organizátor má právo odmítnout zákazníka, který opakovaně zasílá objednávky neúplně nebo nesprávně vyplněné nebo takové, které vyplní s vědomím, že zájezd úmyslně neobjedná. Stejně tak může Organizátor odmítnout zákazníka, který nezaplatil zálohu nebo částku po potvrzení rezervace nebo nezašle zpět podepsanou cestovní smlouvu bez udání důvodu ve více, než jednom případě.

Vzhledem k objemu ručně zadávaných dat Organizátor nezaručuje stoprocentní správnost a přesnost všech vystavených informací na webových stránkách. Pro zákazníka jsou závazné informace, které obdrží od rezervačního oddělení v závazném potvrzení rezervace.

Storno podmínky táborů

Odesláním objednávky objednavatel souhlasí s níže uvedenými storno podmínkami a stornopoplatky:

  • v případě zrušení závazné objednávky 59 až 30 dní před termínem realizace, bude účtován storno poplatek ve výši 25 % z objednaných a potvrzených služeb,
  • v případě zrušení závazné objednávky 29 až 10 dní před termínem realizace, bude účtován storno poplatek ve výši 50 % z objednaných a potvrzených služeb
  • v případě zrušení závazné objednávky 9 dní a méně před termínem realizace, bude účtován storno poplatek ve výši 100 % z objednaných a potvrzených služeb
  • Zrušení závazné objednávky lze provést jenom písemnou formou (e-mailem, faxem).
  • Storno poplatek nebude účtován v případě, že dojde ke zrušení ze strany Organizátora
  • Storno poplatky nebudou účtovány pouze v případě zásahu vyšší moci, tj. v případě živelných pohrom, havárií, úmrtí v rodině apod.
  • Pro kategorie Last minute, nebo akční nabídky mohou platit upravené stornopodmínky, které jsou vždy popsané v konkrétním produktu.

Reklamace

Reklamace pobytů se řeší přímo na místě s managerem rezervačního oddělení, případně s jeho nadřízeným. Zákazník je povinen na nedostatky nebo nesrovnalosti s potvrzenou rezervací upozornit ihned po jejich zjištění a to v době konání pobytu. Zpětné reklamce nemusí být Organizátorem akceptovány.

Dle Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb je možné, aby se zákazník obrátil na Českou obchodní inspekci a zahájil řízení pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Kontaktní údaje: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz; Web: adr.coi.cz. Zákazník může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Suvenýry a prodej zboží

Závaznou objednávkou je považováno odeslání objednávky z internetového obchodu 

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny zde.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.

Doručování zboží Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 5 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, jsou součástí dodávky zboží.

Výměna zboží

  • Zákazník může požádat o výměnu zboží oděvního charakteru z důvodu nevyhovující velikosti. V případě, že dodavatel má náhradní velikost, může ji zákazníkovi vyměnit a to po obdržení původního zboží a jeho kontrole. Náklady na opětovné odeslání zboží a jeho vrácení si nese každá strana sama. V případě, že dodavatel nemá nově požadovanou velikost, vrátí zákazníkovi cenu zboží a to po vrácení a kontrole zboží zákazníkem dodavateli. Náklady na zpětné poštovné nese zákazník.

Zrušení objednávky a reklamace

  • Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.
  • Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující. Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
  • Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele

 


Nakládání s osobními údaji

Děti Vysočiny o.s., prohlašuje, že s osobními údaji zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, bude nakládat v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Některé údaje budou zpracovávány i na základě zvláštního zákona a jejich poskytnutí je povinné pro uzavření některých služeb (např. cestovního pojištění).

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů
Účel zpracování: Provozování eshopu
Použití automatizovaného zpracování osobních údajů: Doba uchovávání: po dobu trvání uživatelského účtu
Použití manuálního zpracování osobních údajů: Doba uchovávání: osobní údaje zpracovávané manuálně nejsou uchovávány
Kategorie osobních údajů, které jsou zpracovávány: Osobní údaje jiné než citlivé: jméno, příjmení, datum, IČ, DIČ, email, telefon, adresa, údaje o nakupovaném zboží Zvláštní kategorie údajů (osobní údaje citlivé): citlivé osobní údaje nejsou zpracovávány
Kategorie příjemců z české republiky a států EU: orgány veřejné správy (na základě zvláštního zákona)
Úmysl předávat osobní údaje do zahraničí mimo státy EU: Země mimo EU nebo mezinárodní organizace, kam mají být osobní údaje předávány: správce nemá úmysl předávat osobní údaje do zahraničí mimo země EU
Informace týkající se použitého postupu při automatizovaném rozhodování (profilování) jakož i významu a předpokládaných důsledků takového zpracování pro subjekt údajů: správce nezpracovává osobní údaje tímto způsobem a neprovádí profilování
Právní základ pro zpracování osobních údajů:
Zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Těmito smlouvami jsou: smlouva o poskytování služeb elektronických komunikací ohledně nakupování zboží v eshopu
Správce: Děti Vysočiny o.s.; 592 51 Dolní Rožínka 2; IČO 2268 5511; Spisová značka: L 12984 vedená u Krajského soudu v Brno

Zástupce správce: správce nejmenoval svého zástupce
Zpracovatel: správce nezpracovává osobní údaje prostřednictvím zpracovatele
Pověřenec pro ochranu osobních údajů:
správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů
Poučení subjektu údajů o právním základu poskytnutí osobních údajů a následkům jejich neposkytnutí: Poskytnutí osobních údajů je: smluvním požadavkem Následky odmítnutí poskytnout správci osobní údaje: bez poskytnutí údajů nelze otevřít subjektu údajů uživatelský účet, aby mohl provést nákup v eshopu
Poučení subjektů údajů o jeho právech: Správce poučuje subjekt údajů o tom, že má právo požadovat od správce přístup k osobním údajům týkajícím se subjektu údajů, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů. Správce poučuje subjekt údajů o tom, že má právo odvolat kdykoli souhlas se zpracováním osobních údajů. Subjekt údajů má právo podat stížnost dozorovému orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.
Datum: 20.12.2018

ZDQ0NWExMz